Terug

Onrespectvol gedrag

Closed Openbaar

Fastlane Karting Bilzen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. U.

Naar: Fastlane Karting Bilzen

30/08/2019

Beste, Hierbij wil ik/ wij een zeer slechte ervaring medelen. We zijn vandaag met 15 personen naar de Fastline karting Bilzen geweest en met grote teleurstelling en stress buiten gekomen. Ze hebben ons en vooral de kinderen op de baan enorm hard en onbeschoft aangepakt! Zonder enige uitleg de baan op en onwetend rijden ten gevolge, en hierop een begeleider zeer onbeschoft gedrag vertoonde en iedereen beloog dat hij wel de nodige informatie zou gegeven hebben, totaal niet waar! We hebben maar een halve baan kunnen rijden omwille dat de begeleider zomaar 4 man heel grof van de baan afschreewde met agresieve lichaamstaal. We hebben betaald voor en ganse baan, hebben deze niet kunnen afrijden en werden grof en onbeschoft behandeld! Ik weet niet of dit rasistisch en opzettelijk is gedaan, maar we hebben met 15 man ons erg slecht gevoeld! En de kinderen zijn erg woedend en teleurgesteld buiten mogen gaan. En dit willen we echt nooit meer meemaken! Schandalig, en in plaats van ons/ klanten bij te staan en een fatsoenlijk gesprek uit te voeren was het personeel met de verantwoordelijke aan de lijn komedisch aan het lachen. Niet te aanvaarden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform