Beste,Ik wilde reclameren over het feit dat Agilitas, leverancier van poetshulp met dienstencheques hun dossierkosten (vroeger was dit omkaderingsvergoeding) telkens verhogen tot zeker een onredelijk bedrag voor de door hen bewezen diensten aan mij als consument.Enkele jaren geleden ondertekende ik het contact met hen en er werden geen dossierskosten aangerekend.Niet lang geleden (ik denk zo 3 jaar geleden) meldden zij mij dat ze omkaderingsvergoeding gingen aanrekenen…0,40€ per gepresteerd uur. OK…geen probleem. Dan dit jaar eind augustus meldde ze me dat er niet meer per uur werd aangerekend, en dit omdat het voor vele klanten soms meer dan 100€ was (voor mij was dit, indien de poetshulp regelmatig om de 14 dagen 4 uur komt poetsen, nog geen 40€ per jaar) gingen ze nu een jaarlijkse dossierkost voor iedereen van 60€ aanrekenen. Ik reclameerde, ik vond dat dit in mijn situatie wel veel was…. Ik kreeg doodleuk het antwoord dat ik maar moest opzeggen indien ik niet akkoord was met hun éénzijdige beslissing.Omdat ik deze hulp nodig heb, heb ik het maar betaald.Dan kwam eind november een nieuw bericht van hen, dat de jaarlijkse dossierkosten zouden opgetrokken worden in 2023 naar 85€ (éénmalig te betalen) of een domiciliëring van 7,08€ per maand…indien ik voor maandelijkse betaling zou kiezen MOET dit met een domiciliëring zijn.Ik vind deze verhoging zeker buiten proportie…zeker in mijn geval, omdat ik zeker maar om de 14dagen 4 uur poetshulp afneem. Onrechtvaardig en niet redelijk. En dan nog die verplichting om een domiciliëring te nemen!Ik wil in mijn geval een rechtvaardig aanrekenen van een dossierkost voor hun bewezen diensten.