Terug

onredelijke/onetische opvraging documenten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: ASSUDIS

26/05/2023

Beste,Wij dienden een claim in voor annulering van een reis wegens overlijden van de broer van een verzekerde. Bijgevoegd waren ingevulde aangifte, overlijdensbericht, factuur en annulatiefactuur. Daarop kwam een vraag om bijkomend te bezorgen : kopie overlijdensakte broer en geboorteakte van verzkekerde. Dit werd aangevraagd en overgemaakt. Waarop een bijkomende vraag kwam voor kopie van de geboorteakte van de overledene zelf. Onze reactie hierop : 'Ik weet dat u enkel vertaalt wat u ontvangt vanwege uw Franse opdrachtgever (Mutuaide), maar dit gaat er dik over Ze zouden zich diep moeten schamen (dat mag u ook vertalen). U vroeg en ontving de gevraagde geboorteakte van mw. Sclachmuylders en de overlijdensakte van haar broer, in aanvulling van het overlijdensbericht dat u al eerder ontving. Dat moet volstaan. Kan u onze Franse vrienden duidelijk maken dat als we tegen eind volgende week geen bevestiging van tussenkomst ontvangen hebben dit in elk geval naar Test-Aankoop gaat? Dat zijn zo van die mooie verhaaltjes die men graag publiceert op de laatste bladzijden van dit maandblad….Alvast bedankt voor uw interventie'Hierop kwam geen antwoord meer van Assudis.ASSUDIS /MUTUAIDE trekt hiermee eigenlijk tot in het absurde in twijfel dat de broer in kwestie effectief overleden is en daarna dat er effectief een familieband bestaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform