Terug

ONRECHTMATIGE FACTUUR

In behandeling Openbaar

TFAS AMBULANCES

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: TFAS AMBULANCES

17/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16 oktober werd ik op verzoek van mijn behadelend arts in het AZ Sint Maria in Halle, overgebracht per ziekenwagen voor een operatie naar Gasthuisberg in Leuven. Een paar weken nadien ontvang ik een factuur voor deze rit. Ik contacteer mijn mutualiteit Partena en vraag hen of ik dit moet betalen en zei zeggen me dat wanneer de aanvraag door de arts gebeurd, dit sinds 2024 niet meer aan de patiënt mag worden aangerekend, maar naar het ziekenhuis. Deze informatie geef ik door per mail aan TFAS, waarop ik nooit een reactie kreeg. Ik vermeld daarbij ook dat er tussen Halle en Gasthuisberg zeker geen 100 km ligt, aantal dat is aangerekend op de factuur. Vorige week kreeg ik een herinnering voor deze factuur, waarop ik herhaaldelijk probeerde TFAS telefonisch te bereiken, en uiteindelijk een bericht insprak, opnieuw zonder reactie. Graag uw tussenkomst, waarvoor alvast dank. Met vriendelijke groeten, Deborah Van Den Neste


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform