Terug

onrechtmatige facturatie, geen communicatie, onregelmatigheid pensioenkapitaal, ea.. ,

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: Monument assurance Belgium

04/08/2023

BesteDaar ik geen enkel antwoord krijg op mijn vragen en dit nu al maandenlang aansleept zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.Het enige dat ik van u (tot 3x toe) krijg is een foutieve bijlage van mijn betalingen, zonder ook maar enige toelichting.Op uw bijlage ontbreekt een overschrijving: Op 25/06/2023 heeft u 2 betalingen ontvangen met ref 100309623327 en 100302371565 ten bedrage van 108.36 €.Alle overschrijvingen worden betaald via uw QR codeVoorts: Geeft u geen uitleg waarom er voor de maand januari 2 x 108.36€ geëist wordt. Geeft u geen uitleg waarom het kapitaal van 78.325,54€ naar 75.112,90€ gezakt is. Waarom ik dezelfde factuur meermaals toegestuurd krijg (116.147) binnen een tijdsspanne van een week Waarom ik overschrijvingen krijg met een verschuldigingdatum van 12/2023 (voorschotfacturen). Die kreeg ik al begin dit jaar.vriendelijke groeten,Reymond Crott


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform