Terug

Onrechtmatige afhalingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Worldline

05/02/2022

Beste,Reeds enkele maanden merk ik dat er bedragen via mijn MasterCard van Argenta van mijn rekening gaan waarvoor ik geen enkele opdracht gegeven heb.Ik neem contact op met Argenta.Zij sturen mij door naar Worldline.Ik bel naar het nummer die onderaan de maandelijkse afrekening staat.Worldline heeft me de raad mijn creditkaart te blokkeren. Dit is gebeurd via Card-stop.Zij geven mij ook de raad te mailen naar ent-f.com die de afhalingen doet en naar www. mijnkaart.be om de afhalingen te betwisten en mijn geld terug te eisen.Ik doe dit maar de laatste twee mailadressen blijken ongeldig te zijn.Ik zou wel graag mijn geld terug hebben maar hoe moet het nu verder?Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt en eis een rechtzetting.Het gaat om volgende bedragen :19/10 : 1,95 euro24/10 : 49,00 euro2/11 : 4,95 euro23/11 : 49 euro2/12 : 4,95 euro23/12 : 49 euro01/01 : 4,95 euroMet vriendelijke groeten,Catherine De Poerck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform