Terug

Onrechtmatige aanrekening van credits

Closed Openbaar

Mywardrobe

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Mywardrobe

16/07/2023

De firma My WardRobe (vermoedelijk gevestigd in de UK) beweert dat ik door een account aan te maken lid ben/was van hun online bedrijf. Ik ben echter zeker dat ik nooit een account voor hun firma heb aangemaakt, laat staan dat ik lidgeld zou betaald hebben. Dat lidgeld zou slechts twee euro bedragen (vermoed ik ), maar omdat ik lid zou geweest zijn, werden mij driemaal credits aangerekend, ter waarde van telkens 64 euro. Hiermee zou ik allerlei producten online kunnen kopen, wat ik uiteraard nooit gedaan heb en ook niet van plan ben. Ik vind het dan ook normaal dat de totale som nl. 194 euro (3 x 64 euro + 2 euro lidgeld) teruggestort wordt op mijn rekening. Intussen heb ik voor alle zekerheid het vermeende lidmaatschap opgezegd ten einde verdere onrechtmatige afhoudingen te vermijden.

Berichten (5)

Mywardrobe

Naar: L. S.

16/07/2023

- Please type your reply above this line -Dear Klachtenbox, Thank you for contacting us!We have received your request and a support representative will be reviewing your request within 12-24 hours.Thank you for your patience - We are looking forward to helping you -). Best regards, Customer Support[E0WP47-PN794]

Mywardrobe

Naar: L. S.

17/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mywardrobe

Naar: L. S.

20/07/2023

- Please type your reply above this line -Dear Klachtenbox, Thank you for contacting us!We have received your request and a support representative will be reviewing your request within 12-24 hours.Thank you for your patience - We are looking forward to helping you -). Best regards, Customer Support[D7PVJ5-361M6]

Mywardrobe

Naar: L. S.

20/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mywardrobe

Naar: L. S.

02/08/2023

- Please type your reply above this line -Your request (1909946) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Legal and Compliance, Aug 2, 2023, 09::57 GMT+2Dear Jean-Philippe Gakwaya,Thank you for getting in contact with us.Please find attached the PDF document with information regarding the requested amounts.We remain available for any further inquiry.Best regards,Legal and ComplianceAttachment(s):Ref reply.pdf - s:subbrands.zendesk.com/attachments/token/PzrBkAcmMPUvqm7wE4LPVMMsc/?name=Ref+reply.pdf[D7PVJ5-361M6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform