Terug

Onrechtmatig extra kosten aanrekenen

Closed Openbaar

TrustSolar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. E.

Naar: TrustSolar

19/02/2021

Beste,Via deze weg wil ik u nogmaals herhalen om op te houden met uw poging om onrechtmatig extra kosten aan te rekenen. We hebben een offerte laten opmaken door uw vertegenwoordiger waarin duidelijk stond en bevestigd werd dat de offerte alle kosten zou dekken. Toen de werken begon kwam de eerste ploeg zonder ladderlift en dienden ze terug te keren. Zij werden niet weggestuurd zoals u stelt. Ik stel me ook vragen bij een ploeg van installateurs waar niemand Nederlands spreekt hoe deze mensen juiste instructies dienen te begrijpen. Nadien is een ploeg van 2 man gekomen mét ladderlift en zijn de werken wel uitgevoerd. Ik heb de hoofdfactuur betaald voor een som van ong. 6500 euro meteen betaald zonder vertraging. Hoe mij extra kosten van 500 euro worden aangesmeerd omdat de ploeg onvoorbereid is gekomen is werkelijk schandalig. Ik heb verschillende gesprekken en pogingen gedaan om dit uit te klaren maar men blijft op een koppige en misbruik gerichte manier hameren deze kosten te betalen. Extra kosten en advocaat inschakelen om te intimideren zal zeker en vast niet helpen en ik kijk dit tegemoet met veel zin en zal alle ruchtbaarheid geven om toekomstige slachtoffers van deze werkwijze te verhinderen!

Berichten (1)

TrustSolar

Naar: M. E.

19/02/2021

Beste ,Wij hebben dit door gegeven aan onze juridische dienst .Omdat meneer zijn afspraken niet nakomt.Dreigementen uitvoert .De klant heeft onze teams weg gestuurd.Meer dan 2 maal.Omdat ze de gemaakte afspraken op papier niet wilden nakomen.Waardoor wij inderdaad een extra interventie kost hebben aangerekend.Meneer was akkoord met dit.Wanneer hij dan de factuur ontvangt.Plaatst hij dan leugens op onze pagina.Wanneer we dan onze advocaat inschakelen.Dan probeert hij nogmaals via test aankoop .In deze zaak, zullen wij luisteren naar de wijsheid van de rechter.Dus deze klacht , vinden we zeker niet van toepassing bij jullie dienst.Deze is dan ook ongegrond.Dus graag , dan ook deze de klacht verwijderen bij jullie op de site.Mvg,Ceo Pro@adenergy Bv Glenn Dufoorglenn@pro-adenergy.eu+32 485 85 51 42Trustsolar Nijverheidstraat 78730 Beernem, Belgie www.trustsolar.beinfo@trustsolar.be Op 19 feb. 2021 om 15:27 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform