Terug

Onrechtmatig bekomen abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Cvneed

13/06/2025

Geachte, Mijn meter heeft al verschillende aanmaningen gehad om te betalen van een "zogenaamd" abonnement, mijn peter is vorige maand overleden. Waarom zou hij een abonnement afsluiten? Hij was 75jaar. Dit is pure oplichting en we weigeren deze te betalen. We hebben op verschillende internetwebsites gelezen over jullie werkzaamheden en daar raden ze ook aan niet te betalen. Dus gelieve dat zogezegd aangemaakt abonnement te schrappen en op te houden met aanmaningen te sturen. Laat mijn meter aub rouwen om haar echtgenoot.

Bemiddeling door Testaankoop 28 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform