Beste PeterVolgens het Wetboek Economisch Recht bent u ertoe gehouden de consument op voorhand én volledig in te lichten over de kosten van alle onderdelen van de dienstverlening, dus ook vervoers- of verplaatsingskosten.Dit deed u niet. U reageerde ook niet op de verduidelijking van mijn klacht per e-mail op 22 februari:Van: Pieter 't [ptkint@yahoo.com]Onderwerp: Antw.: werk Wilgendijk 25Datum: 22 februari 2019 om 14:39:06 CETAan: info@dockxpeter.be [info@dockxpeter.be]Antwoord aan: ptkint@yahoo.com [ptkint@yahoo.com]Beste Peter,Ik heb gekozen voor u voor het onderhoud van mijn verwarmingsketel aangezien u in Diksmuide, waar ik woon, gevestigd bent.Daarmee kan ik er nog steeds niet akkoord mee gaan dat u kosten aanrekent heen en terug i.f.v. een andere klant in Nieuwpoort waar ik helemaal niets mee te maken heb.Bovendien heeft u niet op voorhand gemeld dat daarvoor 2 extra werkuren zouden aangerekend worden. Had u dit wel gedaan, dan kon u gerust een later moment of een latere dag langskomen. Dit was immers geen noodgeval.Hierbij vraag ik nog steeds een herziening van uw factuur ifv een correcte betaling.Dank voor uw begrip.Pieter 't KintWilgendijk 25Diksmuide Hierbij vraag ik dus nog steeds een correcte afhandeling en afrekening van uw kant. Het correct verschuldigde bedrag heb ik reeds overgemaakt aan u.Graag spoedig uw reactie en kredietnota aub.Mvg.Pieter 't Kint