Terug

Onrechtmatig aanrekenen van kosten vervoer fact. 2019201106

Opgelost Openbaar

Dockx Peter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Dockx Peter

28/03/2019

Beste PeterVolgens het Wetboek Economisch Recht bent u ertoe gehouden de consument op voorhand én volledig in te lichten over de kosten van alle onderdelen van de dienstverlening, dus ook vervoers- of verplaatsingskosten.Dit deed u niet. U reageerde ook niet op de verduidelijking van mijn klacht per e-mail op 22 februari:Van: Pieter 't [ptkint@yahoo.com]Onderwerp: Antw.: werk Wilgendijk 25Datum: 22 februari 2019 om 14:39:06 CETAan: info@dockxpeter.be [info@dockxpeter.be]Antwoord aan: ptkint@yahoo.com [ptkint@yahoo.com]Beste Peter,Ik heb gekozen voor u voor het onderhoud van mijn verwarmingsketel aangezien u in Diksmuide, waar ik woon, gevestigd bent.Daarmee kan ik er nog steeds niet akkoord mee gaan dat u kosten aanrekent heen en terug i.f.v. een andere klant in Nieuwpoort waar ik helemaal niets mee te maken heb.Bovendien heeft u niet op voorhand gemeld dat daarvoor 2 extra werkuren zouden aangerekend worden. Had u dit wel gedaan, dan kon u gerust een later moment of een latere dag langskomen. Dit was immers geen noodgeval.Hierbij vraag ik nog steeds een herziening van uw factuur ifv een correcte betaling.Dank voor uw begrip.Pieter 't KintWilgendijk 25Diksmuide Hierbij vraag ik dus nog steeds een correcte afhandeling en afrekening van uw kant. Het correct verschuldigde bedrag heb ik reeds overgemaakt aan u.Graag spoedig uw reactie en kredietnota aub.Mvg.Pieter 't Kint

Berichten (1)

Dockx Peter

Naar: P. K.

28/03/2019

Ok als het zo zit vanavond kom ik langs tot straks. Met de correcte factuur.MvgPeter DockxGSM 0475/878.202www.dockxpeter.be Op 28 mrt. 2019 om 15:10 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: U hebt een klacht ontvangen van PIETER KINT BEHEERD VIA Over ons Onrechtmatig aanrekenen van kosten vervoer fact. 2019201106 Dockx Peter Naam van de klantPIETER KINT Referentie klant Dockx Peter2019201106 Adres klantSTATIONSSTRAAT 64 8610, KORTEMARK Beschrijving van de klachtBeste Peter Volgens het Wetboek Economisch Recht bent u ertoe gehouden de consument op voorhand én volledig in te lichten over de kosten van alle onderdelen van de dienstverlening, dus ook vervoers- of verplaatsingskosten. Dit deed u niet. U reageerde ook niet op de verduidelijking van mijn klacht per e-mail op 22 februari:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform