Terug

onprofessionele plaatsing van houten ramen en luiken

Closed Openbaar

ramen engels

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ramen engels

22/04/2015

We hebben tot onze grote spijt onze ramen aangekocht bij Engels NV. Na enkele pogingen om tot een akkoord te kunnen komen of iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen , wat tot heden ons nog niet gelukt is betreft het onprofessioneel plaatsen van onze ramen , luiken en voordeur.De luiken zijn niet geplaatst hoe deze ons verkocht zijn, enkele luiken staan scheef en deze zijn beschadigd door de plaatser zelf, ze zijn volledig doorboord en vastgezet aan onze gevel ipv een speciaal ophangsysteem te voorzien zoals ons verteld was.Na de luiken te doorboren heeft de plaatser deze luiken bewerkt met een grof schuurpapier om deze nadien te camoufleren met een likje verf.Deze is hij zelfs op enkele luiken vergeten waardoor je kan zien hoe onprofessioneel deze omhoog gehangen zijn. Enkele afwerklatten boven de ramen zijn ze vergeten te plaatsen, de silicone aan de binnenkant van het raam is aangetast waardoor deze gele verkleurde vlekken vertoond en deze ramen zijn ook op verschillende ramen beschadigd en te weinig geverfd.Onze voordeur is scheef geplaatst , de scharnieren staan er zelfs maar half in waardoor we onze voordeur nog maar moeilijk kunnen open krijgen. Deze is ook op enkele plaatsen beschadigd en te weinig geverfd, enz,......Toch moesten wij een voorschot van 95% betalen voor aanvang van de werken waardoor we dan toch mogen denken dat dit alles vakkundig zou geplaatst worden. Helaas mochten wij vernemen dat we geen vakkundig personeel over de vloer kregen maar iemand die in jullie bedrijf ontslagen was voor zo'n praktijken maar toch op onze werf aan het werk was. We zouden het ook aangenaam vinden als we vragen om ons terug op te bellen jullie niet doen alsof je dit niet gehoord hebt. Waar is dan de service naar jullie klanten toe zoals deze omschreven staat op jullie site ? Betrokkenheid??? 1 van jullie 7 waarden is ver zoek en de excellente werfopvolging met duidelijke pro-actieve communiecatie en flexible benadering, ook daar hebben we onze vragen bij. Ik nodig dan ook een verantwoordelijke of liever nog de directeur zelf uit om onze woning te bezoeken of zij ook zouden akkoord gaan met deze onprofessionele en onvakkundigheid aan hun eigen privéwoning.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform