Terug

Onprofessionele behandeling

Opgelost Openbaar

Valckenier aalst

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Valckenier aalst

13/04/2021

Beste , eind september heb ik een renault clio gekocht bij jullie verkoper genaamd jeroen. Begin november heb ik deze al naar de garage moeten brengen aangezien ik 2x platte batterij had . Deze wagen had verlies aan de batterij. Deze is welgeteld 5 maand binnen geweest en op die tijd heb ik 5 a 6 vervangwagens gehad. Nu wij zijn onze wagen in maart mogen komen halen . Want hij was in orde, 3 weken later begonnen opnieuw de problemen. Ditmaal dat als wij rijden dat de auto beslist van niet meer verder te willen rijden. Wij hebben al 2x het geluk gehad dat wij in bebouwde kom 30 km/h reden als dit gebeurde . Ik mag er niet aan denken als dit tegen 120/kmh gebeurd op de autostrade ! Dus vorige week vrijdag heb ik weer mijn wagen binnen gebracht , vandaag 13/04/2021 heb ik zelf eens gehoord hoe de stand van zaken was , aangezien ik toch altijd zelf moet bellen . Ze zeiden dat de wagen klaar was maar dat ze de wagen nog enkele dagen willen bijhouden voor de zekerheid. Voor mij geen probleem. Nu was ik vandaag op 13/04/2021 een wissel van vervangwagen komen doen, toen ik aan de balie kwam gaven ze mij de sleutel van MIJN wagen met de uitleg dat we de wagen mee naar huis mochten nemen, dat alles in orde was en indien er nog verder onderzoek nodig was ze ons gingen opbellen . Ikzelf had nog een vraag over mijn wagen , dus ben terug naar binnen gegaan en had een andere medewerker die me vertelde dat het helemaal niet de bedoeling was dat wij onze eigen wagen mee naar huis namen . Wat een klucht is dit toch allemaal. Wij zijn het beu !!! Het is genoeg geweest . We hebben van onze NIEUWE wagen welgeteld 2 maand kunnen genieten ! Wanneer we vragen voor een compensatie voor al de maanden die de wagen heeft stil gestaan gaat de klantendienst van Renault hiermee akkoord maar wanneer wij onze wagen gaan halen weet niemand over welke compensatie het gaat, de klantendienst kunnen we niet bereiken en Valckenier aalst schuift alles af op ons. Klantenservice 0/10. Ik heb dit nog nooit in geen enkele garage meegemaakt wat ik hier allemaal meemaak. Ik voel me echt behandeld worden als een clown. Heb ook het gevoel dat wij helemaal niet serieus worden genomen. Het enige wat wij willen is onze wagen terug, in goede staat. Zoniet een nieuwe wagen op kosten van renault, wat al veel langer had moeten gebeuren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform