Terug

Onmogelijkheid tot betaling factuur

Closed Openbaar

van Calster

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: van Calster

27/01/2024

Beste,Van Calster heeft bij mij een badkamer renovatie gedaan.Bij ontvangst van de laatste factuur van €2297,54 kreeg ik geen detail van mijn factuur betreffende het aangekochte sanitair ( bad, douche, wc, kranen) Deze had ik nodig voor mijn Vlaamse premie. Ik heb hier verscheidene malen telefonisch om gevraagd en via mail op 14/4. Ik heb u bijna gesmeekt om mij de wettelijke details bij een factuur door te sturen zodat ik heel graag uw factuur kon betalen. U heeft na de inschakeling van Testaankoop in 2022 niet meer geantwoord op mijn vraag. Waarom kon u mij de getekende order aan Facq niet doorsturen? Dit lijkt me toch vanzelfsprekend, of was deze niet afgestemd op mijn bestelling bij Facq ?Ik heb nooit geweigerd om uw factuur te betalen, ik heb enkel de details van de factuur opgevraagd voor de Vlaamse Renovatiepremie, waarvan de aanvraag nu intussen verlopen is.Ik heb een brief van arbitrage gekregen, maar volgens mijn mening heeft u een paar wettelijke bepalingen die ik en Testaankoop gevraagd hebben achterwege gelaten.Graag uw antwoord hierover. Ik stuur deze vraag met de gestaafde documenten eveneens door naar arbitrage.U heeft mijn gegevens en kan mij steeds contacteren.Met vriendelijke groeten,Sonja Strouven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform