Beste
Ik heb deze ochtend een mail gestuurd naar de klant met onderstaand bericht:
Beste Chantal
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor ons late antwoord, het is op dit moment een heel drukke periode dus het kan zijn dat je wat langer moet wachten op een bericht. We sluiten jouw ritten op het 24u-tarief af. We controleren nog of de fietsen op locatie aanwezig is. Moesten wij hieromtrent nog vragen hebben dan nemen wij contact met je op. Je hoort niets meer van ons als alles in orde is.
Mogelijk ontvang je ondertussen nog automatische mails om je openstaande rit in herinnering te brengen. Deze mag je negeren. We zijn op de hoogte van de situatie.
Met fietsvriendelijke groeten
Team Blue-bike
(*) Aanpassingen van rittijden zijn altijd onder voorbehoud. Na controle behouden wij het recht om het tarief, indien nodig, toch nog aan te passen.
(*) Les ajustements des temps de trajet sont toujours susceptibles d'être modifiés. Après vérification, nous nous réservons toujours le droit d'ajuster le tarif si nécessaire.
Facebook
Twitter
Instagram
Website
Dringend hulp nodig?
Heb je een technisch probleem bij het ontlenen of terugbrengen van je fiets? Stuur een sms naar 8686 met de boodschap BLUE + locatie + je probleem.
In panne met je Blue-bike en minstens 1,5km van de Blue-bikelocatie verwijderd? Bel de gratis fietsbijstand van Ethias op het nummer 011 28 28 28.
Meer weten over digitale fietsen, je betaling of de app? Bekijk zeker onze veelgestelde vragen.
Besoin urgent d’aide?
Vous avez un problème technique avec emprunter ou rendre votre vélo? Envoyez un SMS au 8686 avec ce message: BLUE + localisation + votre problème.
Êtes-vous tombé en panne avec votre Blue-bike àplus de 1,5km de la gare ? Appelez l’assistance vélo gratuite déEthias au +32 42 20 30 40.
Plus d’informations sur les vélos digitaux, votre paiement ou l'application ? N'oubliez pas de consulter notre foire aux questions.