Terug

Onmogelijk retourneren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Google

04/10/2023

Beste,Ik bestelde 2 bandjes bij fitbit die ik graag wil retourneren. Het is echter onmogelijk om informatie te vinden over hoe en waarheen deze terug moeten gestuurd worden. Er bestaat een portaal maar dit accepteert mijn order nummer niet & om contact op te nemen via de chatfunctie ben ik verplicht een account aan te maken

Berichten (1)

Google

Naar: A. C.

14/10/2023

Hello,Thank you for contacting the Fitbit customer service team.We will be happy to answer your new query. Before we begin, we would like to start a new case so we can focus on the new matter. For your reference, this new case number is 50966399.  We will answer your questions about this query in that case.If you have any other questions, please visit  help.fitbit.com Sincerely,George I. and the Fitbit Team--Reply directly to this email to update your case. 50966399Join the growing Fitbit Community ! Get answers. Stay motivated. Find Fitbit friends.ref:!00D400N2lj.!5005a02ho4BK:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform