Terug

Online verkoop gsm Samsung s21 fe

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

F. V.

Naar: Valyuu

27/11/2024

Beste , Na veel GOEDE review dacht ik mijn oud mobiel te verkopen via Valyuu. Via website alle details doorlopen en ik koos voor 138,92 e waarde. Hun stuurden mij een label dat ik op verpakking moest plakken en daar zou gecontroleerd worden en indien ok de som op rekening zou gestort worden, zogezegd en gedaan. Had originele doos ( hardcase)nog van de Samsung s21fe, en alsnog in bubbel enveloppe gestoken voor zekerheid. Verstuurd op 14/11 om 14:26 via plaatselijke kranten verdeel punt. De 23e nov. mail gestuurd ter informatie, Heb ondertussen vele mails terug gehad in aard van : Neen nog niets Igv verzekering U pakte verkeerd in ... ... ... Tot ik beu was gisteren 26e en slechte review poste waarna nog meer mails en review verwijderd is omdat er een onderzoek gestart zou zijn naar verloren pakje. Dan stuurde ik ten einde raad : ik ga klacht neerleggen bij politie... Weer mails bla bla... Tot ik dacht , testaankoop... Bij deze. Valyuu / Prioont Opcenter Bus Ballotstraat 19 4207HT Gorinchem NL 0031851304285 Mail correspondent: Ashley van Valyuu [ashley@valyuu.intercom-mail.com] Mvg Frank

Berichten (3)

Valyuu

Naar: F. V.

27/11/2024

Beste heer/mevrouw, Ik wil graag een klacht indienen tegen de klacht die online is geplaatst door Frank Verminnen, met klachtnummer 11543456. Deze klant heeft een pakket naar ons opgestuurd, maar helaas is dit pakket nog niet bij ons aangekomen. We hebben voor hem een onderzoek gestart om te achterhalen waar het pakket zich momenteel bevindt. We hebben de klant duidelijk geïnformeerd dat we het onderzoek moeten afwachten voordat we een passende oplossing kunnen bieden. Indien het pakket als verloren wordt verklaard, bieden we hem uiteraard een oplossing naar wens. In de klacht die Frank Verminnen heeft geplaatst, worden echter onze adresgegevens openbaar gedeeld. Dit vinden wij zeer ongewenst. Daarnaast bevat de klacht meerdere onjuistheden die wij graag willen corrigeren. We verzoeken u daarom vriendelijk om deze openbare klacht te verwijderen. We merken tevens op dat de klant vergelijkbare reviews met onwaarheden heeft geplaatst op andere platforms, zoals Trustpilot. Wij zien dit als smaad en laster, wat schadelijk is voor onze reputatie. Uiteraard blijven we in gesprek met de klant en werken we aan een nette oplossing, maar we verzoeken u vriendelijk om ons te helpen deze klacht offline te halen. Mocht u bewijs of aanvullende informatie nodig hebben, dan leveren we deze uiteraard graag aan. Ik hoor graag wat de vervolgstappen zijn om dit proces in gang te zetten. Met vriendelijke groet, Ashley Customer Support Specialist Powered by Intercom

F. V.

Naar: Valyuu

28/11/2024

Beste , Kijk ik heb bericht zelf laten verwijderen, ben toch lid bij testaankoop. Bij geen deftige reactie of oplossing nr mij toe voor mid december, ben tenslotte mijn reserve mobiel kwijt met gedacht, hier geloof ik in, doe ik klacht politie en andere sociale media, ... Maw ik geef jullie de kans en ik leg mij er bij neer ( tot mid december.) Voor mij principe kwestie zit lang genoeg in het vak Ik hoor het wel Frank V

Valyuu

Naar: F. V.

02/12/2024

Hi Frank, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. We doen altijd ons uiterste best om iedere klant tevreden te stellen, en we balen ervan dat dat in jouw geval niet is gelukt. Helaas is de envelop waarin het artikel werd verzonden tijdens het transport opengescheurd, waardoor de inhoud verloren is gegaan. Wanneer een pakket niet bij ons aankomt, starten we altijd een onderzoek. In dit geval heeft de pakkeienst aangegeven dat de verpakking niet voldoende bescherming bood, en daarom is de claim helaas afgewezen. Ik heb je per e-mail het volledige schaderapport van DPD meegestuurd ter inzage. We adviseren altijd om producten in een stevige kartonnen doos te verzenden, omdat een envelop – zelfs met bubbeltjesplastic – vaak niet voldoende bescherming biedt. Dit staat ook vermeld in onze FAQ. Het juist verpakken van het product ligt uiteindelijk bij de verkoper, en we raden je aan om in de toekomst altijd een stevige doos te gebruiken. Omdat we begrijpen dat dit een vervelende situatie is, hebben we je een compensatie aangeboden als tegemoetkoming. Helaas kunnen we verder niets meer doen in dit geval, en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. Ik hoop dat je ondanks deze ervaring in de toekomst opnieuw voor ons kiest. Met vriendelijke groet, Ashley van Prioont Ashley Customer Support Specialist Powered by Intercom On Thu, Nov 28, 2024 at 02:30 AM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform