Terug

online ongewild lidmaatschap

Opgelost Openbaar

support@ent-cl.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: support@ent-cl.com

03/10/2021

er wordt via mijn masterkaart maandelijks ongeveer (53 eur gecrediteerd voor een bedrijf dat ik niet ken en diensten die ik niet heb gevraagd (US Austin) Misschien ben ik per vergissing een lidmaatschap aangegaan via on line .Ik koop nooit iets on line en radpleeg mijn uitgaven zelden.Daarom is het al 3 maand gaandeIk heb het bedrijf met veel moeite gecontacteerd.Ze wilden me de laatste 4 eur kwijtschelden.Na aandringen beloven ze me 102 eur.Is dit normaal?Kan ik meer terugkrijgen?Ik kan de mails eventueel doorsturen naar testaankoop.In bijlage uittreksels van masterkaart.2 maand terug vroeg ik aan Belfius wie die crediteur was maar kreeg geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform