Terug

Online bestelling

Closed Openbaar

Lecot.shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Lecot.shop

25/10/2023

Beste,Ik heb een mail gekregen van de klantendienst van Lecot.Shop dat mijn order geannuleerd is vanwege een systeemfout.Blijkbaar is er een product niet aangerekend geweest door de “systeemfout” maar ik heb wel een officiële bevestiging + factuur ontvangen waar er duidelijk op vermeld staat dat productcode: 455001980 gratis wordt meelegeverd in mijn bestelling.Volgens mij is een online order met bevestiging d.m.v een officiële factuur bindend en onomkeerbaar.Graag had ik al mijn bestelde artikelen ontvangen.Met vriendelijke groeten,Leroy Martin

Berichten (1)

L. M.

Naar: Lecot.shop

03/11/2023

Beste,Daar er geen verdere aandacht besteedt wordt aan mijn klacht, kan ik niet anders dan vedere stappen te ondernemen.Spijtig dat jullie hier geen toegeving in vinden ondanks de verstuurde factuur waar er duidelijk gratis vermeld wordt bij het product…Groeten,Martin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform