Geachte ik heb online koffiemachine plus+koffiecups besteld op 7dec en alles betaald met bankcontact, 13 Dec krijg ik door Bpost levering koffiemachine is er niet bij enkel de 3 dozen cups in een grote doos ik neem onmid foto's en stuur een mail, pas 15 Dec krijg ik antwoord om nog meer foto's van de doos en van kleefband, ik stuur alles, krijg geen enkel antwoord meer na meerdere malen te mailen want dit was een kerstkado voor iemand. In de mail zeiden ze dat zij deze foto's nodig hadden om een claim in te dienen bij DHL omdat dit met de vrachtwagen naar België is gereisd en op hun camera hebben ze gezien dat het machine meegegaan is , en schrijven ze dat zij dan een compensatie geven, ik hoef geen compensatie ik moet mijn koffiemachine hebben of ik wil mijn geld terugbetaald van de machine , ik kan niemand meer contacteren met antwoord of een oplossing, dit duurt mij ook te lang, er bestaat toch nog steeds iets zoals een klantenservice? Op de reviews op hun facebook heb ik gezien dat er nog enkele problemen zijn met hun , ik wil dit opgelost zien aub Vriendelijke groeten