Beste,
Vorig jaar in juni ‘24 kregen wij een officiële mail ivm de recente overname van Soft Water Solutions door Water Solutions BV.
Daarin werden eveneens de tarieven meegedeeld, als volgt: “De tarieven voor onderhoud, inclusief 6% BTW, zijn als volgt……” ( zie bijgevoegde info) 165€
Ondertussen werd er een (ondermaats) onderhoud uitgevoerd en krijgen wij een factuur van het vooropgestelde tarief , met daar bovenop nogmaals BTW aangerekend.
Naar aanleiding hiervan nam ik eerst via mail contact op, en werd ik beantwoord dat het besproken zou worden en wij op de hoogte werden gehouden, ondertussen 2 aanmaningen verder neem ik telefonisch contact op met de heer Habimama. Hij beaamt dat het onderhoud opnieuw dient te gebeuren, maar aan de factuur wordt niet gewijzigd, ik probeer hem er meermaals op te wijzen dat dit niet strookt met hun correspondentie , hij blijft er op hameren dat de factuur niet wordt gewijzigd en raakt duidelijk geïrriteerd .
Ik kreeg een nieuwe datum voor het onderhoud en er daagde niemand op, op het afgesproken tijdstip!
Wij zijn bereid tot het betalen van een verlaagde factuur ivm het ondermaatse onderhoud, en zonder extra BTW, zoals duidelijk vermeld staat in jullie eigen mailing ivm overname en tarieven.
Mvg