Terug

Onjuiste informatie en overdreven prijs

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: Depannage Lybaert bvba

30/01/2020

Mijn dochter had een ongeval met haar wagen en die diende getakeld te worden. Ik nam contact op met jullie bedrijf. We annuleerden de takeling bij de bestuurder van de takelwagen om het via verzekering te kunnen regelen. Deze zei dat dit niet nodig was omdat jullie toch met het betreffende merk samen werkten en dat jullie dit rechtstreeks zouden regelen. Achteraf bleek dat de Assistance niet tussen kwam omdat zij de opdracht niet hadden gegeven. Uiteindelijk kregen we een rekening van meer dan 400 € en er was niets aan te veranderen. Dit is gezien afstand en werkzaamheden een prijs die meer dan het dubbele is van een normale interventie. Toen we bij jullie op kantoor waren om dit te bespreken kregen we te horen dat er niets aan te veranderen is. Het is een fout van de chauffeur, een misverstand beweren jullie, maar er kan niets aan veranderd. Zelfs geen herziening van de rekening voor 150€ of 200€ of zo. De woekerprijs wordt dus behouden, en de onvriendelijke vrouw verontschuldigt zich meermaals maar doet uiteindelijk niets dan zich in de handen wrijven dat ze alweer eens een burger hebben bestolen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform