Na meer dan 20 jaar klant bij de toenmalige fietshandelaar Vleughels (momenteel overgenomen door Velocratie http://www.velocratie.be) werd ik gisteren 03 juni 2021 als volgt behandeld. Tijdens de voorbije jaren hebben regelmatig het onderhoud laten doen aan fietsen waaronder twee bij hen aangekochte en dure ebikes (een KOGA voor mijn vrouw en een TREK)Voor de herstelling van een koplamp van een ebike (zie foto in bijlage) had ik voorafgaand een afspraak gemaakt.10 u 20 = was ik al aanwezig bij Velocratie na een rit van 15 km met de ebike11 uur = gemaakte afspraak, dagen op voorhand11u20 = na een wandeling kom ik terug en is een andere klant bediend door één van de twee herstellers in de zaak11u25 = aan mijn ebike is men nog niet begonnen11u30 = de eigenaar van de fiets die hersteld was had geen afspraak11u50 = mijn ebike is hersteld en ik meld mij aan de kassa. Factuur in bijlage12u00 = De verantwoordelijke verontschuldigd zich niet voor de onheuse behandeling en stelt dat de zaak geen afspraken regelt. Als dat zo is dan had men mij ook zonder afspraak kunnen bedienen maw om 10u20 mijn ekike herstellen. NEEN, de hersteller is pas begonnen aan mijn ekike na mijn wandeling van meer dan een uur.