Terug

onheuse behandeling als trouwe klant

Opgelost Openbaar

velocratie bv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: velocratie bv

04/06/2021

Na meer dan 20 jaar klant bij de toenmalige fietshandelaar Vleughels (momenteel overgenomen door Velocratie http://www.velocratie.be) werd ik gisteren 03 juni 2021 als volgt behandeld. Tijdens de voorbije jaren hebben regelmatig het onderhoud laten doen aan fietsen waaronder twee bij hen aangekochte en dure ebikes (een KOGA voor mijn vrouw en een TREK)Voor de herstelling van een koplamp van een ebike (zie foto in bijlage) had ik voorafgaand een afspraak gemaakt.10 u 20 = was ik al aanwezig bij Velocratie na een rit van 15 km met de ebike11 uur = gemaakte afspraak, dagen op voorhand11u20 = na een wandeling kom ik terug en is een andere klant bediend door één van de twee herstellers in de zaak11u25 = aan mijn ebike is men nog niet begonnen11u30 = de eigenaar van de fiets die hersteld was had geen afspraak11u50 = mijn ebike is hersteld en ik meld mij aan de kassa. Factuur in bijlage12u00 = De verantwoordelijke verontschuldigd zich niet voor de onheuse behandeling en stelt dat de zaak geen afspraken regelt. Als dat zo is dan had men mij ook zonder afspraak kunnen bedienen maw om 10u20 mijn ekike herstellen. NEEN, de hersteller is pas begonnen aan mijn ekike na mijn wandeling van meer dan een uur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform