Terug

ongewilde contracten aansmeren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Switch

30/12/2021

ik kocht op 19/11/2021 een I-phone bij Switch Wijnegem.Onder pretext van een cashback van 40 euro werd er mij een aantal documenten ter ondertekening gegeven.Volgens verkoper een formaliteit en eenvoudig op te zeggen binnen de maand en kosteloos. Probeerde aantal keer te bellen met aangegeven 050 nummers om alles te regelen maar lukte niet.Ik stuurde daarom e-mails en zag tot 28/12/2021 geen enkele reactie, enkel automatisch reply. Op die dag zag ik dat via domiciliering bedragen van mijn rekening werden gehaald.Herhaalde telefoons naar aangegeven 050 nummers onmogelijk want opnieuw enkel tape en dan verbinding automatisch verbroken.Ik verstuurde ondertussen terug e-mails om mijn vorige e-mails te herinneren en verstuur vandaag ook aangetekende brieven naar Celside en Cyrana/SFAM.Ik wens dat alle ongevraagde en onnodige contracten nu stoppen, domiciliering stopt en reeds afgehaalde betalingen teruggestort worden.Dank voor uw positieve reactie.

Berichten (7)

Switch

Naar: A. S.

30/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 913196.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[PYQ9M2-6R4D]

A. S.

Naar: Switch

17/01/2022

Zag ondertussen nog steeds geen concrete reactie van u op mijn klacht.Mag ik u daarom verzoeken het nodige te willen doen.Dank u.

Switch

Naar: A. S.

17/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 916608.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[E49P8L-5LDO]

Switch

Naar: A. S.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:43 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[E49P8L-5LDO]

Switch

Naar: A. S.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:54 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[PYQ9M2-6R4D]

A. S.

Naar: Switch

31/01/2022

Dag Pepijn,Ik zag geen verdere reactie binnen de twee werkdagen van de klantendienst van uw partnerzoals door u aangegeven.Ik herinner u dat mijn klacht pas afgesloten kan worden nadat ik ook de ondertussen reedsafgehaalde bedragen teruggestort krijg.Dank voor uw verdere en dringende medewerking.

Switch

Naar: A. S.

31/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 919634.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[09E4MX-DQOR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform