Beste, wij bestelden op 09/05/2020 2 artikelen bij u die op uw website als op voorraad vermeld stonden. Na onze onmiddellijke betaling van € 129,39 (incl. vervoerskosten €16,95 en kosten die u aanrekent voor een betaling via Paypal: €2,54) horen we na11 dagen nog steeds niets van u. Op 20/05/2020 schrijven we u hierover aan via mail. We krijgen als reactie dat uw leverancier de producten niet op voorraad heeft en bezig is met de productie (??) ervan. Eveneens meldt u in die mail dat de leverancier maar pas vanaf 2 juni bij u kan leveren.Diezelfde dag sturen we u een antwoord waarin we aanklagen dat de bestelde producten op uw site staan vermeld als op voorraad en dat u op deze wijze de klanten misleidt. Deze keer krijgen we als antwoord dat één van de producten op 22/05/2020 bij u is aangekomen maar dat het 2de product maar pas de 1ste week bij u zou geleverd worden. Onze verwarring blijft groeien. Meermaals hadden we u gemeld dat u, indien u niet kan leveren ten laatste de 1ste week van juni, de bestelling dient te annuleren. Op geen enkel moment geeft u zekerheid over de levering aan ons adres. U meldt enkel wanneer er bij u zou worden geleverd (dat zou dus ongeveer 1 maand na onze bestelling gebeuren). We blijven u melden dat u de bestelling dient te annuleren op basis van onze eerder gestelde voorwaarden. Ook merken we op dat de producten op uw site nog steeds als op voorraad staan vermeld. Gezien onze eerdere melding getuigt dit van kwaadwilligheid naar potentiële klanten. We verwachten TEN LAATSE op 28/05/2020 het integrale bedrag op onze rekening. U hebt de terugbetalingsmogelijkheden van ons ontvangen via mail. Met dank.