Beste Klachten,
Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je meer wilt weten over een betalingsverzoek dat je van ons hebt ontvangen.
Ik zie dat je recent een cv en een account bij ons hebt gemaakt. Ons platform biedt hulpmiddelen die het sollicitatieproces vergemakkelijken, waaronder een interactieve cv-maker, tekstgenerator en exclusieve toegang tot duizenden vacatures. We bieden géén gratis toegang tot onze diensten; onze dienstverlening is enkel voor betalende klanten.
De kosten voor deze service zijn € 30,00 per maand. We zijn zowel in het aanmeldproces als in de bevestigingsmail zeer transparant over onze dienstverlening en de bijbehorende kosten. Bovendien heb je de mogelijkheid gehad om binnen 14 dagen je abonnement kosteloos te herroepen.
Om onnodige kosten te vermijden, adviseer ik je om het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen. Dit kun je doen via de betaalknop in de betreffende mail die je van ons gekregen hebt.
Daarnaast wil ik je informeren dat je het abonnement op ieder moment op kunt zeggen met een opzegtermijn van 30 dagen. Opzeggen kan via:s:cvneed.com/cancel-subscription
Als je nog overige vragen hebt, hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Yulia Klantenservice
Op 2025 M02 25 13:48:30 UTC schreef support@cvneed.com:
Aanvragen
242363, 241437 zijn gesloten en samengevoegd met deze aanvraag.
Op 2025 M02 24 12:15:17 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
[5WW5WG-MPVJ2]