Terug

ongewenst abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. D.

Naar: Cvneed

21/08/2024

Beste, Ik heb op 29/05 een cv gemaakt op de site Cvneed, aangezien ik deze nodig had voor een schoolopdracht. Bij het maken van mijn cv heb ik echter nooit een account aangemaakt en/of toegestemt tot een abonnement. Anderhalve maand later kreeg ik een brief van Cvneed opgestuurd, waar in stond dat ik na meerdere herinneringen nog steeds niet betaald had en dat er op de oorspronkelijke €30 incassokosten bij kwamen. Maar ik heb nooit een account gemaakt op deze site, noch ben ik er een abonnement op aangegaan. Ik heb dus ook nooit een bevestingsmail van een account dat aangemaakt zou zijn gekregen. Ook heb ik nooit een mail gekregen waarin ik binnen de 14 dagen het abonnement zou kunnen annuleren, terwijl ze herhaaldelijk vermelden dat ik die kans wel zou gekregen hebben. En een mail over een eerste facturatie heb ik ook niet ontvangen. Wegens verwarring heb ik echter gemaild naar hen voor meer uitleg, waarna mijn vragen in mijn mails herhaaldelijk genegeerd werden net zoals mijn vraag naar een annulatie van het abonnement. Ze beweren volledig transparant te zijn, maar dit is zeker niet het geval. Aangezien ik nooit een abonnement ben aangegaan, betwist ik deze factuur en vraag ik ook onmiddelijk om verdergang van dit abonnement stop te zetten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform