Terug

Ongewenst abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

L. D.

Naar: Cvneed

26/10/2024

Beste, Op 14/9 ben ik op de website terrecht gekomen van cvneed. Ik krijg betaling ik stuur mail naar support met verbazing over abonnement. Men zegt ik ben akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Heb nooit akkoord algemene voorwaarden aangeklikt. Ik stuur een mail dat ik bewijs wil dat ik akkoord ben gegaan. In 40mails zeggen ze dat hun bewijs is ik ben 3keer op site geweest, ze geven mij mijn IP adres maar dat bewijst niets. Eindelijk een antwoord op mijn vraag, men kan geen bewijs geven omdat dit verwerkt is in de registratie. Ik heb mezelf nooit ergens moeten registreren en ze zijn aan mijn e-mail gekomen omdat ik mijn naam en e-mail adres heb ingevuld voor de cv. Technisch gezien is er altijd bewijs dat men na 50mails nog niet kan geven. Heb nooit een bevestingsmail aangekregen noch kan mij geen bewijs geven van akkoord algemene voorwaarden. De login op de website bestaat uit niets je moet geen naam noch wachtwoord invullen. Ze komen aan gegevens door de informatie dat je invuld op je cv. Heb 4keer gevraagd om de betaling on hold te zetten tot de betwisting is opgelost en ze beginnen incasso bij te rekenen. Ik kan helaas gn documenten uploaden via gsm wilde screenshots doorsturen van enkele mails S.o.s

Berichten (1)

L. D.

Naar: Cvneed

28/10/2024

Aangezien jullie klantendienst altijd rond te pot draait hoop ik dat ik iets kan bereiken op deze manier. Ik betwist het aangaan van een abonnement door naar dit element te verwijzen. Name artikel 8, lid 2 van de Europese Richtlijn 2011/83 aanhalen: "De handelaar ziet erop toe dat de consument bij het plaatsen van zijn bestelling, uitdrukkelijk erkent dat de bestelling een betalingsverplichting inhoudt. Indien het plaatsen van een bestelling inhoudt dat een knop of een soortgelijke functie moet worden aangeklikt, wordt de knop of soortgelijke functie op een goed leesbare wijze aangemerkt met alleen de woorden „bestelling met betalingsverplichting” of een overeenkomstige ondubbelzinnige formulering waaruit blijkt dat het plaatsen van de bestelling een verplichting inhoudt om de handelaar te betalen. Indien aan de bepalingen van deze alinea niet is voldaan is de consument niet door de overeenkomst of de bestelling gebonden" U was toen niet in orde volgens de Europese richtlijnen en ben ik hierdoor niet gebonden aan de bestelling (abonnement). Stop met incasso en mails te sturen.

Bemiddeling door Testaankoop 31 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform