Terug

Ongewenst abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

M. S.

Naar: Cvneed

16/01/2025

Beste, Mijn dochter, die 16 jaar oud is, heeft net zoals een andere klacht die ik op jullie site gevonden heb ongewild een abonnement afgesloten bij cvneed. Ze wou enkel een cv opmaken en kwam op de site van cvneed en enkele gegevens ingevuld. Ze was niet bewust van het feit dat ze een abonnement had aangemaakt en heeft geen gebruik gemaakt van hun dienst door bv een cv te downloaden. Door een brief in de brievenbus met een aanmaning om te betalen ben ik dit te weten te komen en toen heb ik cvneed gecontacteerd via email dat ik niet akkoord ben gegaan en dat ze minderjarig is. Mijn vraag naar hun was om en om deze kosten te seponeren. Bijgevoegd kan u de communicatie vinden met mijn vraag en hun antwoord. Kunnen jullie me aub zeggen hoe ik dit best afhandel? Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform