Terug

Ongewenst abonnement aangegaan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. K.

Naar: Cvneed

22/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 19/09/24 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 30. Dat moet echter een vergissing zijn: bij het aanmelden ontving ik meteen een factuur voor abonnementskosten. Ik wens dit abonnement niet aan te gaan maar ben onrechtstreeks verplicht dit toch een jaar te betalen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken en mijn abonnement per direct op te zeggen. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 30, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Jurgen Klapper

Berichten (1)

Cvneed

Naar: J. K.

23/09/2024

Beste,Ik wens geen mails te ontvangen van klachten van andere personen.Mijn klacht van CVneed is intussen opgelost. Per vergissing 2x betaald maar beide betalingen zijn teruggestort.Vriendelijke groet,Lieve De Craemer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform