Terug

Ongevraagde zendingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MIRIALE UND TONO

08/10/2015

Een tijd geleden heeft deze firma mij tot tweemaal toe gebeld met de vraag of ik een welkomstpakket met boxershorts wilde ontvangen. Ik heb telkens geweigerd. Ik heb dus niets besteld of ondertekend.Desondanks hebben zij mij reeds pakketten gestuurd die ik heb terug gestuurd met vermelding terug naar afzender.Ondertussen sturen ze mij rekeningen Aanmaningen tot betalingIk heb contact gehad met hen en ze zouden dit regelen. Vorige week hebben ze mij een derde maal gebeld voor een welkomstpakket en ik heb mij toen wat kwaad jgemaakt en gezegd dat ik weiger en ze het probleem moesten oplossen. Wat kan ik verder doen om dit te stoppen?Zie hieronder correspondentie met hen.Referentie : [5160895-1439887852] ______________________________________________________________Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen dit doorsturen naar de desbetreffende afdeling die uw verzoek in behandeling zal nemen.Indien nodig, ontvangt u zo spoedig mogelijk een antwoord per e-mail. Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het hierboven vermelde referentienummer te vermelden. Met vriendelijke groet, klantenservice ______________________________________________________________ Herhaling van uw bericht:Referentie : [5160895-1439887852] Geachte Ik ontvang zopas van u een tweede aanmaning voor betaling (zie bijlage) Ik dien niet te betalen voor iets wat ik nooit zelf vrijwillig heb bestelt en zelfs niet in mijn bezit heb aangezien ik wat u mij had toegestuurd telkens heb teruggestuurd. Gelieve uw administratie op de hoogte te brengen mij niets meer toe te sturen van artikelen of betalingen of ik zal verdere stappen ondernemen. Raf Sonneville -------Oorspronkelijk bericht------- Van: Klantenservice Provea Datum: 08/18/15 10:52:23 Aan: Raf Sonneville Onderwerp: Re: Ongevraagde zendingen [5160895-1439887852] Referentie : [5160895-1439887852] ______________________________________________________________Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen dit doorsturen naar de desbetreffende afdeling die uw verzoek in behandeling zal nemen.Indien nodig, ontvangt u zo spoedig mogelijk een antwoord per e-mail. Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het hierboven vermelde referentienummer te vermelden. Met vriendelijke groet, klantenservice ______________________________________________________________ Herhaling van uw bericht:Geachte, Reeds voor de derde maal zend u mij een pakket met boxershorts. Ik heb dit NOOIT bij u bestelt, u heeft ook nergens mijn handtekening die dit rechtvaardigd. U had mij tweemaal telefonisch gecontacteerd met de vraag of ik interesse had en ik heb telkens GEWEIGERD. Ik heb NOOIT mijn toestemming gegeven voor een bestelling.Zoals bij de vorige paketten heb ik erop geschreven TERUG NAAR AFZENDER en in een postbus gestoken. Ik zal er zelf geen geld insteken om dit naar u terug te sturen. Indien deze niet bij u zijn terug gekeerd dan is dat NIET mijn probleem. Mag ik u erop wijzen dat indien u mij verder lastigvalt ik de volgende keer alles bezorg bij de plaatselijke politie en deze kunnen het verder afhandelen. Raf Sonneville GRATIS animaties voor je e-mail Klik hier!U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact.Tono, een merk van Provea SA, Route des Dragons 9, CH - 1033Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Handelsregister CH-550-1031995-0Tel. Klantenservice Netherlands : 0297-28 23 73 Belgium (Dutch) : 02 808 74 72 GRATIS animaties voor je e-mail Klik hier! -------------------------------------------------------------------------------- U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact.Tono, een merk van Provea SA, Route des Dragons 9, CH - 1033Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Handelsregister CH-550-1031995-0Tel. Klantenservice Netherlands : 085 208 01 59 Belgium (Dutch) : 02 808 74 72

Berichten (5)

MIRIALE UND TONO

Naar: A. C.

08/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

MIRIALE UND TONO

Naar: A. C.

15/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: MIRIALE UND TONO

16/11/2015

Geachte,Mijn klantnummer op uw facturen is 26127304.U heeft ondertussen weeral een aanmaning gestuurd. Zoals eerder gezegd betaal ik dit niet aangezien ik nooit een bestelling heb gedaan bij u alsook u heeft nergens mijn handtekening op eender welk contract met u.Vriendelijke Groeten,Raf Sonneville

MIRIALE UND TONO

Naar: A. C.

16/11/2015

Referentie [5336214-1447668788] _______Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen dit doorsturen naar de desbetreffende afdeling die uw verzoek in behandeling zal nemen.Indien nodig, ontvangt u zo spoedig mogelijk een antwoord per e-mail. Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het hierboven vermelde referentienummer te vermelden. Met vriendelijke groet, klantenservice _______Herhaling van uw bericht RAF SONNEVILLE Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve niet te antwoorden op dit bericht. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00016975-00 Test-Aankoop

MIRIALE UND TONO

Naar: A. C.

17/11/2015

Referentie [5336214-1447668788]_Geachte heer, mevrouw,Naar aanleiding van uw bericht bevestigen wij bij deze de beëindigingvan uw abonnement met klantennummer 26127304 daarnaast hebben wij het openstaande bedrag voor onze rekening genomen. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het bovenstaandereferentienummer te vermelden.Met vriendelijke groet, Klantenservice Triene_Herhaling van uw bericht RAF SONNEVILLE Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve niet te antwoorden op dit bericht. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00016975-00 Test-Aankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform