Terug

Ongevraagde factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. G.

Naar: Kinderplezier

27/05/2025

Beste, We krijgen plots ongevraagd een pakket kinderboeken in onze bus, samen met een factuur van de verzendkost. We hadden via de Roze Doos specifiek aangeduid dat we niet geïnteresseerd waren. Online vinden we geen contactgegevens van Kinderplezier (websites liggen plat). De website op de factuur bestaat niet meer. We lezen online wel over wanpraktijken dat men automatisch een abonnement start en dat maar opzegbaar maakt na verschillende betalingen. Wij wensen deze factuur niet te betalen voor deze ongevraagde zending en richten ons tot u voor hulp, gezien het ontbreken van contactgegevens op de brief of online. We lezen op de site dat we niet de eerste zijn met deze klacht. Alvast super bedankt voor hulp.

Berichten (1)

Kinderplezier

Naar: E. G.

29/05/2025

Hallo Evert-Jan, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je de bestelling niet kunt herinneren. Ik vermoed dat het je partner was die de bestelling telefonisch heeft gedaan op 03-05-2025. Omdat wij een strenge controle hebben met onze call-agents dat alles goed wordt uitgelegd en afgesproken, heb ik de voicelog voor de zekerheid opgevraagd en teruggeluisterd (bijgesloten als bijlage). Hierin wordt toch duidelijk de bestelling gedaan en uitgelegd wat de kosten zijn en hoe je moet opzeggen. Wat ik dus voor je kan doen is nu per direct het abonnement stopzetten. Dat heb ik dan ook reeds in orde gemaakt nu. Je ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer. We hebben afgelopen week inderdaad server problemen gehad, dat is inmiddels opgelost en is de website terug online. Ik hoor graag je reactie. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag. Met vriendelijke groeten, Willem Verheijen Afdeling klantenservice Op di 27 mei 2025 om 20:45 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform