Hallo Evert-Jan,
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend om te horen dat je je de bestelling niet kunt herinneren. Ik vermoed dat het je partner was die de bestelling telefonisch heeft gedaan op 03-05-2025. Omdat wij een strenge controle hebben met onze call-agents dat alles goed wordt uitgelegd en afgesproken, heb ik de voicelog voor de zekerheid opgevraagd en teruggeluisterd (bijgesloten als bijlage). Hierin wordt toch duidelijk de bestelling gedaan en uitgelegd wat de kosten zijn en hoe je moet opzeggen.
Wat ik dus voor je kan doen is nu per direct het abonnement stopzetten. Dat heb ik dan ook reeds in orde gemaakt nu. Je ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer.
We hebben afgelopen week inderdaad server problemen gehad, dat is inmiddels opgelost en is de website terug online.
Ik hoor graag je reactie.
Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Met vriendelijke groeten,
Willem Verheijen
Afdeling klantenservice
Op di 27 mei 2025 om 20:45 schreef
klachten@test-aankoop.be: