Terug

ongevraagd, onbesteld abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. G.

Naar: Cvneed

09/12/2024

Beste Onze zoon googelde zoekend naar voorbeeld/template van een CV. Hij kwam op 12/09/2024 terecht op de site van CVneed en starte een cv, maar maakte hem niet af en downloade hem tevens ook niet, hij was zich niet bewust dat het betalend was, het was ook nergens aangegeven volgens hem, hij heeft nergens zijn rekeningnummer of andere moeten ingeven, noch extra paswoord, noch een bevestiging van eventuele abonnement. Kort erna 18/10 ontving hij een rekening 60€ in SPAM maar ging daar niet op in omdat hij nooit iets ondertekend heeft en dus niet door had dat er een abonnement liep, het bleek reeds om de 4e herinnering te gaan, nochtans vonden we geen eerdere betalingsaanvragen. Op 21/10 ontving hij een mail met incassokosten 74.50€, de mail had een andere look (layout) en plots ging het om de 3e herinnering (dus niet meer de 4e ??). Op 27/10 mailden ze dat het abonnement was opgezegd en de kost van 89,50€ nog diende te worden betaald. Op 29/10 ontving hij een brief met openstaand van 89.50€ en verwezen naar eerdere herinneringen. Maar hoe kwamen ze aan zijn adres ? Via zijn ontwerp van CV, niet via inloggegevens. Op 5/11 ontving hij nog een mail die verwees naar de brief en de kost van 89.50€ . Op 12/11 ontving hij nog een mail, weer in een andere look met vermelding dat de inloglink klaar is. Wij hebben verscheidene mails gestuurd zowel ik als mijn zoon, maar niets baat. Zo hebben we vandaag een brief ontvangen voor een betaling van 115€, met dreiging van 40€ incassokosten en indien het binnen de 14 dagen niet betaald is dat de kosten oplopen tot 400€. Na wat onderzoek op het internet over deze firma stellen we ons toch enorm wat vragen over de cvneed en hun praktijken. Omdat ik mijn zoon zijn verhaal wou nachecken ben ik ook naar de website gegaan. Zeer dubieuze hoe snel ze van de jonge mensen willen profiteren door onduidelijke informatie te verschaffen. Ik vraag jullie om ook eens hetzelfde te doen en mee dit soort van wanpraktijken stop te zetten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Cvneed

Naar: K. G.

10/12/2024

Geachte Klachten, Dank u wel voor uw bericht. Helaas moeten we u meedelen dat we niet in staat zijn om u met uw verzoek te helpen. Het lijkt erop dat uw vraag wellicht gericht is aan de klantenservice van een ander bedrijf. We raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere ondersteuning. Als u vragen heeft over onze diensten of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Rita Klantenservice Op 9 december 2024 om 19:45:26 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [39600M-EJ57P]

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform