Terug

Ongevraagd lidmaatschap aangerekend

Opgelost Openbaar

Relationalspark

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. D.

Naar: Relationalspark

01/12/2025

Beste, Ik heb bij mijn weten nooit bij jullie een abonnement aangegaan heb zelfs nog nooit van jullie gehoord. Toch zijn volgende kosten van mijn rekening gegaan: €2,85 op donderdag 27 november 2025 €69,90 op vrijdag 28 november 2025 Na het opmerken van deze verdachte betalingen ben ik jullie gaan opzoeken op het internet. Wie jullie waren en wat deze betalingen konden zijn. En ben toen het volgende tegen gekomen op jullie site. Een abonnement Happier met een proefperiode aan €2,85 in promotie voor de eerste 5 dagen. Als dit na 5 dagen niet wordt geannuleerd wordt er een maandelijkse betaling van €69,90 aangerekend. de eerste dag is er dus meteen €2,85 van mijn rekening gehaald en het bedrag van €69,90 was ook al in reservering gezet. Dit bedrag van €69,90 is de volgende dag ook van mijn rekening gegaan. Ondertussen heb ik via jullie site mijn onwetend abonnement kunnen stop zetten en zouden er geen volgende betalingen meer volgen. Maar ben ondertussen op 2 dagen tijd wel al €72,75 kwijt gespeelt door jullie! Dit is allemaal gebeurt zonder mijn medeweten. *Ik heb nog nooit van jullie gehoord, *Heb zelf nooit een abonnement bij jullie aangegaan. *Ik heb geen persoonlijke gegevens met jullie gedeeld. * Heb nooit een betaling overgemaakt of goedgekeurd aan jullie. *Heb van het aanmaken van dit mogelijks account/abonnement of deze betaling nooit een bevestiging gekregen. Hoe dit gebeurt is en hoe jullie aan mijn gegevens komen blijft voor mij een groot raadsel. Zelf heb ik nooit gebruik gemaakt van jullie service of diensten. Ik zou dus graag willen dat deze bedragen terug worden betaald door jullie. En al zeker het bedrag van €69,90 omdat er geen 5 dagen tussen zaten tussen proefperiode en vast abonnement. Wat jullie wel zeggen op jullie site. Als ik mail met jullie klantendienst en mijn ongenoegen hier over uit blijven jullie zeggen dat ik dit abonnement zelf ben aangegaan en ik zelf ben akkoord gegaan met jullie voorwaarden. Terwijl ik hier niets van weet. Na enkele keren over en weer te mailen zouden jullie mij 20% van het bedrag willen terug betalen. Wat ik dus niet vind kunnen. De enige oplossing voor mij is de terugbetaling van het volledige bedrag van €72,75 op mijn rekening. Alvast bedankt hopend op een spoedige oplossing en terugbetaling!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform