Terug

Ongevraagd geld afgehaald van rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: MyHeritage

20/02/2024

* Weken lang mail verkeer met support zonder resultaat. * Onvoorziene afschrijving van €400 van onze VISA-rekening, zonder onze voorafgaande kennisgeving.De afschrijving vond plaats op 7 januari 2024, vanaf de VISA-rekening met het nummer 44** **** **** *676, met een exact bedrag van €398,09* geen lopende abonnement op het moment van de afschrijving of daarna of daarvoor...

Berichten (1)

MyHeritage

Naar: F. M.

20/02/2024

Dear Fleur,Thank you for being in touch. My name is Víctor and I'm happy to help you.I understand that you're requesting a refund.In order to help you, I need to locate your MyHeritage account  using your email address, but there is no account under klachtenbox@test-aankoop.be.Is there another email address you may have used to register for your MyHeritage account? You can also provide me with any possible email addresses that you might have used.If you have a confirmation email you received from MyHeritage when you created your account, or a link to your family site, please send it to us '” this might help us locate your account.If you have any purchases on your account, any of the following information can also help me locate it:The last 4 digits of the credit card you used to make your purchase with us, or, if you didn't use a credit card, please let me know what payment method you used.Proof of payment in form of a screenshot or scan, if relevant. It must show the amount, the date of the charge, and the name of the credit card/account holder exactly as it appears on the credit card.If you purchased via PayPal, the PayPal transaction ID number.A reference number for a transaction you made with MyHeritage.If you have any DNA kits on your account:Please send us the DNA kit codes that you are managing and the names of the people the kits are assigned to.Looking forward to your reply.Kind regards, Víctor  MyHeritage Support team On Tuesday, February 20, 2024, 11:25 AM klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform