Beste,Vandaag ben ik bij Switch (Engels Plein, Leuven) een nieuwe IPhone gaan halen.Daarbij kreeg ik 250 € cashback en heeft de verkoper me mijn handtekening en rekeningnummer gevraagd om deze cashback te kunnen terugstorten. Vervolgens moet ik een aantal documenten tekenen op een tablet (ontvangst van toestel, cashback en lidmaatschap Switch, verzekering en services). De verkoper heeft echter op geen enkel moment gesproken van hieraan verbonden kosten of een contract en zei dat dit gratis diensten waren. Bovendien kreeg ik onmiddellijk een reeks sms-berichten, waarvan de verkoper zei dat dat codes zijn voor activering, maar dat dat niet nodig was en hij alles in orde gebracht had. Nadien kreeg ik echter in mijn mailbox bevestigingsmails over contracten die afgesloten waren, waaraan dus ook kosten bevestigd zijn die bovendien via domiciliëring van mijn rekening zouden gaan. Hierover werd echter met geen woord gerept door de verkoper en ik heb ook geen enkel document te lezen gekregen.Bovendien vind ik het niet kunnen dat je bevestigingscodes krijgt via sms, maar dat de verkoper zonder deze codes al die contracten kan activeren en dus blijkbaar ook een domiciliëring kan bevestigen.Ik heb bij thuiskomst en het zien van die e-mails dan ook onmiddellijk contact opgenomen met de betrokken partijen (Switch Club by Cyrana Cellside insurance Hubside) om deze contracten onmiddellijk te annuleren. Hievoor heb ik echter nog geen bevestiging van stopzetting ontvangen.Ik wens dan ook zo snel mogelijk een schriftelijke bevestiging te ontvangen van al deze contracten. Aan de telefoon heeft men mij bevestigd dat ik wel aanspraak kan maken op die cashback van 250 €, zonder daarom die contracten af te sluiten. Mvg, David Ptacek