Terug

Ongevraagd abonnement Cvneed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

S. B.

Naar: Cvneed

03/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Mijn zoon is minderjarig en wilde enkel een cv opmaken voor zijn vakantiejob. Helaas is hiervan misbruik gemaakt, waardoor hij onterecht een abonnement zou hebben afgesloten. Op 28-01-2025 ontving ik een factuur van Cvneed (bijgevoegd in bijlage) in onze brievenbus voor een bedrag van €74,50. Via deze factuur ben ik op de hoogte gebracht van deze situatie. Dit moet echter een vergissing zijn. Ik betwist dan ook deze factuur en verzoek u vriendelijk deze na te kijken en te corrigeren. In afwachting van uw reactie zal ik het bedrag van €74,50 niet betalen. Gewenste oplossing: - Annulering van het ongewenste abonnement. - Annulering van de factuur van €74,50. - Schriftelijke bevestiging van de annulering. Met vriendelijke groeten, Stefaan B.

Berichten (3)

Cvneed

Naar: S. B.

04/02/2025

Beste Klachten, Bedankt voor uw mail. Ik wil u erop attenderen dat de consument tijdens de bestelprocedure akkoord met gaan dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Hierom hebben wij het abonnement ook gestart. Wel willen wij u uit coulance een oplossing bieden. Indien u of degene die de het abonnement heeft aangevraagd minderjarig is, vragen we u vriendelijk om een kopie van het identiteitsbewijs te sturen. Bij het delen van deze kopie verzoeken we u om belangrijke informatie zoals BSN, documentnummer, pasfoto en afgifte/verloopdatum onzichtbaar te maken. Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren. Indien er al betaald is voor het abonnement wil ik u vragen om ook de volgende gegevens door te sturen naar ons om een terugbetaling in gang te zetten. Naam van de rekeninghouder Rekeningnummer Het betaalde bedrag Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Sarah Klantenservice Op 3 februari 2025 om 20:15:32 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WLYZ3-XLG0G]

S. B.

Naar: Cvneed

05/02/2025

Beste, Bedankt voor uw mail! In bijlage stuur ik u het gevraagde kopie van het identiteitsbewijs van onze minderjarige zoon. Daarin staat zijn volledige naam en geboortedatum. Graag een bericht terug ter bevestiging, Met vriendelijke groeten, Stefaan B.

Cvneed

Naar: S. B.

05/02/2025

Hallo Klachten, Onze excuses voor het ongemak. Ik wil u graag informeren dat we uw melding over de door u geplaatste bestelling hebben ontvangen en beoordeeld. Omdat we hebben gecontroleerd dat de account is aangemaakt door een minderjarige, hebben we besloten deze bestelling te annuleren. We zullen dit doen in overeenstemming met ons beleid en de geldende regels. Vanaf vandaag wordt uw account volledig verwijderd en vervallen alle openstaande kosten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Emanuel Klantenservice Op 5 februari 2025 om 19:45:26 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DZL6Z0-NJNGR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform