Terug

Ongemerkt geabonneerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. C.

Naar: Cvneed

28/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27 juni 2024 ontving mijn zoon van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 44,50 euro [Referentienummer=FBZJ2258860137]. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. De vermeende vordering van Cvneed is ongegrond omdat hiervoor geen eerdere facturen werden ontvangen en mijn zoon niet in kennis is gesteld werd dat er een abonnement was afgesloten door hem. Hij heeft nergens een document getekend. Hij bezocht de website enkel om een cv te maken voor een studentenjob, na het testen ondervond hij snel dat de site hem niet lag en hij verliet de pagina zonder zich van geen kwaad bewust te zijn. Het is jammer dat we na lang zoeken erachter zijn moeten komen dat jullie de mails opzettelijk in de spamfolder laten aankomen zodat deze onopgemerkt blijven en zo de kosten van het abonnement laten blijven doorlopen. Zelf werkende als IT'er heb ik zelden zo'n praktijken eerder gezien tenzij het om zeer malafide bedrijven ging, dit lijkt uiterst ondeontologisch van Cvneed uit. Vooral omdat in vele gevallen jongvolwassenen het slachtoffer blijken te zijn. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u het inmiddels betaald openstaand bedrag per kerende terug stort. Met vriendelijke groet, An Cools, in naam van Vinz Drubbel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform