Geachte heer/mevrouw,Hierbij dien ik een formele klacht in met betrekking tot mijn oude verzekeringsmaatschappij AG Insurance.Ik ben van mening dat er sprake is van een misverstand en onterechte facturering met betrekking tot mijn verzekeringscontract.Op 20/07/2022 hebben wij ons verzekeringscontract bij Ag insurance opgezegd en zijn we overgestapt naar een nieuwe bank, zoals ook schriftelijk gecommuniceerd is naar KBC bank. Ondanks deze opzegging heeft AG Insurance nagelaten om het verzekeringscontract correct te beëindigen en heeft zij ons een factuur gestuurd voor nog eens 3 maanden premie. Ik heb alle relevante bewijsstukken bijgevoegd, waaronder correspondentie met zowel de nieuwe bank als AG Insurance, waarin duidelijk wordt aangetoond dat de opzegging correct is doorgegeven en dat de facturering onterecht is.Daarnaast wil ik uw aandacht vestigen op de melding die AG Insurance heeft gemaakt bij bepaalde instanties, waarin wordt aangegeven dat ons voertuig niet verzekerd zou zijn. (of wij wandbetalers zouden zijn) Deze melding is onjuist en kan leiden tot verwarring en problemen. Het is van essentieel belang dat deze melding onmiddellijk wordt gecorrigeerd om eventuele negatieve gevolgen te voorkomen. Ik verzoek u vriendelijk om mijn klacht even te lezen en te helpen zorgen voor een snelle en bevredigende oplossing. Ik heb reeds contact opgenomen met AG Insurance via mail en zal ook een aangetekende brief sturen om deze kwestie op te lossen, maar tot op heden is er geen passende reactie ontvangen.Ik verzoek u dringend om mijn belangen als consument te behartigen en te bemiddelen bij deze situatie. Ik hoop dat u op basis van de verstrekte informatie en bewijsstukken mijn zaak kunt beoordelen en mij kunt bijstaan bij het verkrijgen van een rechtvaardige oplossing.Ik kijk uit naar uw snelle en doortastende actie in deze kwestie. Mocht u verdere informatie of bewijsmateriaal nodig hebben, ben ik graag bereid om deze te verstrekken.Met vriendelijke groet,Joni Bruyninckx