Beste heer/mevrouw,Wij hebben de klacht van Dhr Belligh in goede orde ontvangen.Gisteravond is telefonisch contract geweest met de desbetreffende meneer. Er is afgesproken dat er overleg gepleegd wordt met de leidinggevende betreffende een afkoopregeling voor beide boekingen. Onderstaande e-mail is hier vandaag over gestuurd.Naar aanleiding van ons telefoongesprek gisteravond, heb ik vandaag overleg gepleegd met mijn leidinggevende.Zoals gisteravond is besproken zijn bij ons 2 definitieve boekingen binnengekomen, beide op de naam van Hanne Belligh. De boekingen hebben een waarde van €398,50 en €473,50. Nadat de boekingen bij ons binnen zijn gekomen, is mijn collega zo vriendelijk geweest om te mailen of het klopte dat twee boekingen zijn gemaakt onder dezelfde naam. Hier is de mogelijkheid gegeven om de boekingen te wijzigingen of op dat moment nog kosteloos te annuleren.Wij zijn dan ook onder de indruk van de klacht die u heeft geschreven op Test-aankoop. We zien dat u bij deze klacht de facturen heeft toegevoegd, een bewijs dat het een definitieve boeking is geweest. Tevens staat in de facturen vermeld dat kosteloos annuleren binnen 24 uur mogelijk is. Hiermee stellen wij dus dat uw dochter hiervan op de hoogte is.In samenspraak met mijn leidinggevende mag ik de volgende regeling met u treffen u betaalt een afkoopsom van €200,- in totaal. Wij willen u op deze manier tegemoet komen in de situatie en hopen dat u hiermee akkoord gaat.Mocht uw dochter toch nog naar Disneyland willen gaan, kunnen wij het arrangement altijd omboeken naar een andere datum. De omboekingskosten hiervoor zijn €25,- + de eventuele meerprijs van het arrangement. In dat geval zijn wij bereid om een van de twee boekingen te laten vervallen.Daarnaast bent u vrij om het arrangement door te verkopen naar een derde.Dhr. Belligh stelt dat zijn dochter enkele prijsberekeningen heeft gedaan op onze website. Echter is tot tweemaal toe een definitieve boeking geplaatst, waar diverse gegevens ingevuld voor moeten worden. Daarnaast moet er uirukkelijk akkoord gegaan worden met de algemene voorwaarden. Hierin zijn de annuleringsvoorwaarden duidelijk te vinden. Zoals in bovenstaande e-mail is beschreven, heeft mijn collega de klant gemaild om te vragen of het klopt dat er twee boekingen gemaakt zijn en de mogelijkheid gegeven tot kosteloos annuleren. Pas bij de tweede betalingsherinnering is contact met ons opgenomen.Wij zijn een reisbureau aangesloten bij ANVR en SGR dat al ruim 30 jaar in de reiswereld zit. U begrijpt dat dit niet mogelijk zou zijn op het moment dat wij onterechte facturen en betalingsherinneringen zouden sturen.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en horen graag van u.Met vriendelijke groet,Kina BrounsTeam DisneylandCandO TravelT: 0031 – (0) 45 532 7711W: www.ceno-travel.comE: info@ceno-travel.com