Terug

ongekende openstaande schuld gekregen van 12 jaar oud.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: INTRUM JUSTITIA

02/02/2020

Beste, Ik heb een brief ontvangen van een incasso bureau i.v.m.een openstaande schuld bij firma FCR Media Belgium NV ( voorheen Truvo), waarvan ik geen weet heb, dit gaat over zo gezegde factuur van 12 jaar ( 01/08/2008) geleden. Ik heb hierover 12 jaar lang niets van vernomen, zelfs niet getekend.Vrgr,Van der Wee Jan

Berichten (1)

INTRUM JUSTITIA

Naar: J. V.

04/03/2020

Beste,Wij nemen nota van uw klacht, waarin u vermeld dat u een brief kreeg ivm een '˜zogezegde' factuur FCR Media uit 2008, en dat u daar 12 jaar lang niets van heeft vernomen.Wij zijn enigszins verbaasd door uw bewering, en wel voor volgende redenen:-U gaat een contract (klantennummer 9996559) aan bij FCR Media (Gouden Gids) waarin u zich engageert om advertentie ruimte te kopen, zowel in de papieren als de online versie (zie bijlage).-Na het uitblijven van een betaling aan FCR Media, verbindt u zich ertoe om maandelijks 100 euro af te lossen aan het advocatenkantoor Benny Goossens. Tussen 10 februari 2010 en 2 augustus 2013 voert u op deze manier 42 betalingen uit.-Tijdens deze periode maakt FCR Media het dossier over aan onze diensten, om voor de verdere invordering in te staan. Wij sturen u een schrijven op 9 juli 2012 alsook 24 juli 2012 met de vraag om de verdere betalingen op onze rekening te willen uitvoeren. Na ontvangst van beide brieven contacteert u ons telefonisch op 1 augustus 2012 om 10u10, met de vraag waarom u dergelijk schrijven ontvangt, aangezien u afbetaalt aan advocaat Benny Goossens.-Betalingen blijven uitgevoerd worden op de rekening van advocaat Benny Goossens, ondanks onze vraag om deze op onze betalingen uit te voeren, waardoor wij u op 9 augustus 2013 om 10u08 telefonisch contacteren. Er komt geen contact tot stand, dus laten wij een bericht achter met de vraag op ons rekeningnummer te storten. Desondanks blijven betalingen uitgevoerd worden aan advocaat Benny Goossens, tot en met 7 oktober 2013.-Op 26 februari 2014 komt een inspecteur bij u langs. Tijdens het gesprek bevestigd u elke maand betalingen aan advocaat Benny Goossens uitgevoerd te hebben, niettegenstaande wij op dat moment al enige maanden geen doorstortingen meer ontvangen.-Wegens het uitblijven van stortingen op onze rekening wordt op 23 april 2014 uw dossier overgemaakt aan onze deurwaarder Ronny Robert. Wij ontvangen via zijn kantoor uw betalingen uitgevoerd september 2014, augustus 2018 en april 2019.-Op 2 oktober 2019 beslist FCR Media, na 10 jaar geduld te hebben getoond, om ons de resterende schuld over te dragen. Wij brengen u daarvan op de hoogte op 27 januari 2020 mits een brief '˜kennisgeving van overdracht van schuldvordering', het schrijven dat u in bijlage bij u klacht voegt.Gezien bovenstaande elementen lijkt het ons onmogelijk dat u niet op de hoogte zou zijn van uw openstaande schuld tov FCR Media/Gouden Gids? Er voerde 45 betalingen uit bij advocaat Benny Goossens en/of deurwaarder Ronny Robert, had een persoonlijk gesprek met 1 van onze inspecteurs, contacteerde ons telefonisch om meer uitleg ivm de brieven die u mocht ontvangen, etc.Mogen wij u dan ook vragen de resterende schuld van 772.08 euro te willen vereffenen op rekeningnummer Intrum BE68 0014 7853 5634 met vermelding 302/5651/92081 teneinde dit dossier eindelijk definitief af te kunnen sluiten aub?Alvast bedankt voor uw medewerking!Met vriendelijke groeten,Sincères salutations,Kind regards,Mit freundlichen Gra¼ssen,---------------------------------Laurent DepaepeClient Collection OfficerE-mail bo@intrum.beIntrumMartelaarslaan 539000 Gent, Belgiumwww.intrum.com---------------------------------This e-mail and any attachments are confi dential and mayalso be privileged. If you are not the named recipient, pleasenotify the sender immediately and do not disclose the contentsto another person, use it for any purpose, or store or copy theinformation in any medium. Thank you for your cooperation.Please consider the environment before printing this e-mail


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform