Terug

Oneerlijke verkoopster

Closed Openbaar

YOLO Fashion

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. H.

Naar: YOLO Fashion

20/08/2025

Geachte Daria Goeman, Op 26/06/2025 heb ik in uw online winkel drie jurken gekocht, waarbij ik het bedrag van €103,00 heb betaald. Bij de levering van het product heb ik, na kennis te hebben genomen van de slechte kwaliteit ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op ruim binnen 14 dagen na levering de drie jurken retour gestuurd. Op 08/07/2025 ontving ik een terugbetaling van slechts €42,05. Op 08/07/2025 stuurde ik u hiervoor een mail en op 09/07/2025 antwoordde u dat mijn verzoek tot volledige terugbetaling niet kon worden ingewilligd omdat het zou gaan over 'sale artikelen'. Ik betwist het bovenstaande omdat dit niet conform de Belgische wetgeving is. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de prijs van €60,95. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 28 augustus 2025

Test Aankoop

Naar: K. H.

28/08/2025
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform