Terug

Oneerlijke informatie gekregen ivm garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Sleeplife

02/11/2020

Hier gaan kijken voor een matras en de verkoopster van dienst beloofde ons een garantie van 10j. met een afbouwwaarde vanaf het 3e jaar, in het volste vertrouwen een matras gekocht en onmiddellijk het volledige bedrag betaald.Nu achteraf komt men af met het feit dat de garantie maar 2j is en idd op de achterkant van de bestelbon staat er zo ongeveer in moeilijke termen iets beschreven maar wie leest dit op het moment van bestelling: NIEMAND!Laat staan wie begrijpt het!

Berichten (1)

Sleeplife

Naar: P. S.

13/11/2020

Als lid van de Nationale Meubelfederatie Navem en de Geschillendcommissie Meubelen gebruiken wij de standaardvoorwaarden voor onze sector. De voorwaarden worden hierbij gevoegd. Ze werden opgesteld samen met consumentenorganisaties waardoor het evenwicht in het contract zeker voldoende gewaarborgd kan worden.U heeft bij de ondertekening van de bestelbon de bijgevoegde algemene voorwaarden gezien, kunnen lezen en aanvaard door de ondertekening van de koop-verkoopovereenkomst. Bij de levering heeft u de factuur ontvangen met dezelfde voorwaarden. Uw factuur geldt als garantiebewijs.Alle verplichtingen die gepaard gaan met het aangaan van een dergelijke koop-verkoopovereenkomst werden door de beide partijen netjes nagekomen.Wij zijn dan ook zeer verrast dat u na de levering via sociale media en dit platform probeert om extra voorwaarden af te dwingen door hiervoor te verwijzen naar vermeende uitspraken uit het verkoopgesprek. Het lijkt ons in elk geval een vreemde handelswijze om nadat u de voorwaarden heeft aanvaard, via sociale media te proberen om gunstigere voorwaarden te bedingen.Bovendien heeft u ons op 2 november ook bevestigd dat de geleverde matras volledig conform is en u dus tevreden bent over het geleverde product en er dus geen enkele aanleiding is om vandaag de vraag naar garantie wegens fabricagefouten te moeten inroepen. Het blijft voor ons dus een groot raadsel waarom u na uw aankoop een dergelijke campagne opzet om kost wat kost gelijk te krijgen.Sleeplife Aalst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform