Terug

oneerlijke fakturatie

Closed Openbaar

bintein dieter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: bintein dieter

29/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [18.10.2023], werd bij mij een tweedehandsinbouwhaard geinstalleerd door bovenvermelde firma. deze kocht hij over van een klant voor 300 euro en onderhandelde met mij en overeengekomen voor installatie incluus mij 750euro zou kosten ,deze moest ik vooraf casch betalen en zonder faktuur .waar ik akkoord mee ben gegaan en deze voor de installatie casch ter plaatse betaalde!!! verder heb ik daar niks meer van gehoord en de haar werkte!!! begin deze maand ontving ik een aangetekende brief van euromex met de melding dat ik de kans keijg om mijn faktuur van 4.353,32euro nog met minnelijkeschikking kan betalen aan bintein dieter!!!daarop nam ik telefonisch kontakt op matvan de mieroop katleen.deze de situatie besproken,en gaf me de raad alles nog eens op email naar haar te zetten via schadebeheer@euromex.be,wat ik ook direkt deed. kort erna kreeg ik van haar een email terug dat dieter bintein alles ontkent en nooit casch heeft ontvangen. ondertussen heb ik juridische inlichtingen ingewonnen die me op hun beurt de raad gaven om via jullie alsook het fod economie klacht in te dienen om deze praktijken een halt toe te roepen,verder heb ik verschillende klanten van de laatste vijf jaar in revieuws malafiede praktijken van deze firma,zefde modus operandi en andere gelezen en ben verbolgen !!!waaronder fiona mercier ,tonio terdaele en ook bij jullie klachten. op verschillende platformen ook via deze firma revieuws enzomeer. wat me inderdaad meer heeft doen begrijpen wat hier gaande is!!! in die 23 maanden na de installatie heb ik geen enkele faktuur geen enkele aanmaaning en geen enkele notie gekregen of ontvangen!! mijn bedoeling hier is echt waar dat er een stop gezet worde om nog meerdere slachtoffers mogelijk te maken ,en deze praktijken een halt toe te roepen!!! met vriendelijke groeten griet de Bruyne Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Bemiddeling door Testaankoop 08 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform