Terug

Oneens met de factuurprijs

Closed Openbaar

Auto’s huygen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Auto’s huygen

23/05/2021

Beste,Ik ben op 20/05/2021 bij auto’s Huygen te lier onderhoud gaan laten doen + dimlicht vervangen omdat er eentje kapot was bij het terug ophalen van mijn auto hebben ze mij verteld dat ze heel lang bezig zijn geweest aan het vervangen van mijn dimlichten en dat daardoor de prijs van mijn factuur zo duur was. Ik heb deze betaald wegens ik anders mijn auto niet ging krijgen en ben ik hiervoor naar een familielid gegaan die bij volkswagen zelf heeft gewerkt ik heb hem mijn factuur laten zien en liet mij weten da ze mij hebben opgelicht hij heeft mij laten zien hoe je de lamp vervangt dit heb ik ook gefilmd duurt nog geen 2 minuten om het dimlicht te vervangen als u het filmpje wilt kan ik deze nog doorsturen ik heb in totaal voor onderhoud en mijn dimlichten €523,97 betaald terwijl ik vroeger bij een echte volkwagen autodealer €200 betaalde voor mijn onderhoud nu zij hebben ook mijn dimlichten vervangen en wil hiervoor in totaal €300 betalen maar €223,97 van de €523,97 zou ik graag terug willen.Mvg jens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform