Beste,Normaal gezien moet ik maandelijks een faktuur krijgen van Bolt op basis van werkelijk elektriciteitsverbruik. Sinds Mei 2023 heb ik geen fakturen meer ontvangen. Ik heb daar meerdere malen voor getelefoneerd en gemaild, zonder succes.Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Engie. Sinds 7 oktober 2023 levert Engie de elektriciteit. Op 12/10/2023 ontvang ik een eindafrekening van Bolt met daarin een herziening van een faktuur van 10/11/2022.Ik krijg geen enkele cijfermatige uitleg bij deze herziening ook niet na telefonisch contact. Ik kan bijgevolg niet controleren of deze herziening terecht is.Wat mij bovendien ook ernstig stoort, is het feit dat ik 15 euro adminstratieve kosten moet betalen bij laattijdige betaling terwijl de firma Bolt zonder verpinken 5 maanden geen faktuur stuurt.Graag wil ik van Bolt een controleerbare schriftelijke uitleg van de herziening van de faktuur van 10/11/2022.met vriendelijke groeten,Ben van Even