Terug

Onduidelijke en laattijdige faktuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Bolt

20/10/2023

Beste,Normaal gezien moet ik maandelijks een faktuur krijgen van Bolt op basis van werkelijk elektriciteitsverbruik. Sinds Mei 2023 heb ik geen fakturen meer ontvangen. Ik heb daar meerdere malen voor getelefoneerd en gemaild, zonder succes.Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Engie. Sinds 7 oktober 2023 levert Engie de elektriciteit. Op 12/10/2023 ontvang ik een eindafrekening van Bolt met daarin een herziening van een faktuur van 10/11/2022.Ik krijg geen enkele cijfermatige uitleg bij deze herziening ook niet na telefonisch contact. Ik kan bijgevolg niet controleren of deze herziening terecht is.Wat mij bovendien ook ernstig stoort, is het feit dat ik 15 euro adminstratieve kosten moet betalen bij laattijdige betaling terwijl de firma Bolt zonder verpinken 5 maanden geen faktuur stuurt.Graag wil ik van Bolt een controleerbare schriftelijke uitleg van de herziening van de faktuur van 10/11/2022.met vriendelijke groeten,Ben van Even

Berichten (5)

Bolt

Naar: B. V.

27/10/2023

Beste,Dit was het antwoord van mijn collega. En jammer genoeg is het probleem nog niet opgelost.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Carehallo@boltenergie.be+32 2 899 33 00--------------------

B. V.

Naar: Bolt

27/10/2023

Droevig.

Bolt

Naar: B. V.

10/11/2023

Beste,Even nog een update van mijn collega.Door de issue Gap in billing continuity heeft de klant sinds maart 2023 geen facturen voor elektriciteit gehad. Het verbruik kon niet correct worden gefactureerd. Dit werd in de settlement batch van 12/10/2023 gerund nadat dit werd opgelost in de JIRA ticket. De rectificatie van 12/10 ( 2381000702) is dus eigenlijk de eindafrekening voor elektriciteit tot 7/10/2023.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Carehallo@boltenergie.be+32 2 899 33 00--------------------

B. V.

Naar: Bolt

10/11/2023

Dit is wederom geen antwoord op mijn vraag. Ik wil weten waar de annulatiefactuur (We hebben jouw factuur met factuurnummer 2232003391 en factuurdatum 10/11/2022 voor de periode van 30/08/2022 tot31/10/2022 geannuleerd.) vandaan komt. Dit kan je toch niet verklaren met een niet correcte facturering vanaf maart 2023, het gaat over een factuur van 2022.

Bolt

Naar: B. V.

12/12/2023

Beste,Heeft u al meer informatie over onderstaande klacht?Opgewekte groetjes,LauraCustomer Care Hero+32 2 899 33 00Beheer jouw aansluiting bij Bolt via jouw online portaal my.boltenergie.beOvertuig je vrienden van Bolt: geef 30 korting, krijg 30 cashback--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform