Mijn dochter heeft haar brommer voor onderhoud binnen gedaan op 7 september. Op 10 september hebben we 78,50 euro betaald voor het onderhoud. We hebben geen factuur ontvangen. Mijn dochter reed dan met haar brommer en iedere keer aan de lichten valt de brommer stil. Dan hebben we terug gebeld naar de zaak om terug de brommer laten binnenbrengen omdat het onderhoud niet goed is uitgevoerd. Dan op 20 september hebben we terug betaald voor een bedrag van 26 euro. Terug geen factuur gekregen. Dan heeft mijn dochter terug met haar brommer gereden en terug hetzelfde hij valt iedere keer stil. Nog niet goed hersteld. Terug gebeld voor een afspraak om de brommer binnen te doen. Tevens zat er ook een lek in haar achterband. Op 3 oktober terug betaald voor een bedrag van 90,50 euro. Terug geen factuur ontvangen. Mijn dochter had iedere keer betaald. Nu heb ik vandaag gebeld met de brommerwinkel dat ik niet akkoord ben met het betalen van de rekeningen van de brommer. Het onderhoud is niet goed uitgevoerd. Ik wil het bedrag van 26 euro en 90,50 euro min de kosten voor de herstelling van de band terugkrijgen. De eigenaar van de brommerwinkel wil niets teruggeven. Ik hoop dat jullie dit probleem kunnen oplossen. Ik dank u bij voorbaat.