Terug

onderdelen verdwenen

In behandeling Openbaar

M. VERBEKE & ZONEN SPRL

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. M.

Naar: M. VERBEKE & ZONEN SPRL

19/10/2025

In mei 2024 bracht ik een Ontsteking Module van een Danarm 110 kettingzaag naar M. VERBEKE & ZONEN SPRL met de vraag of ze een vervang Condensator voor hadden. De man van de onderdelendienst zei dat ze deze niet in stock hadden maar deze konden bestellen, dit zou 2 weken duren. Ik laat de ontsteking module achter voor de maten. Na 2 weken ga ik terug , maar hij had nog niet gekeken, hij zou bellen als het binnen was. Hij belde nooit terug en op regelmatige tijd (om de maand) ging ik terug kijken en altijd had hij een reden waarom het er nog niet binnen was. Vorige week was ik het beu en vroeg mijn achtergelaten module terug. Blijkbaar was hij al een hele tijd verloren en op mijn aandringen werd de man van de onderdelendienst agressief in bij zijn van de andere medewerkers en zei (het interesseer mijn niet meer , trek je plan). Ik ben dan maar maar vertrokken. Gezien het een erfstuk is, gekregen van mijn vader die hen gekregen had van mijn onkel Alain D'Udekem d’acoz is deze kettingzaag mij zeer kostbaar, bij deze eis ik mijn onderdeel terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform