Terug

Onbezorgd pakket, verloren door het koeriersbedrijf

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. N.

Naar: GARMIN BELUX

21/03/2024

Op 28 januari 2024 heb ik een aankoop gedaan bij GARMIN. Het pakket zou op 5 februari 2024 worden afgeleverd bij het DPD afhaalpunt. Het pakket is niet aangekomen. Na overleg met het koeriersbedrijf DPD en onderzoek naar mijn pakket, heeft het bedrijf het pakket als vermist en niet gevonden beschouwd. De DPD-koerier stuurde deze informatie naar GARMIN. Ik heb een elektronische klacht naar GARMIN BELUX gestuurd met betrekking tot de niet-levering van mijn aankoop, met het verzoek om terugbetaling of nieuwe verzending. Ik heb geen reactie ontvangen van GARMIN.Daarom vraag ik om terugbetaling van het niet geleverde product.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform