Terug

Onbeschikbaarheid onderdeel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. M.

Naar: PHILIPS

19/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 26/07/2024 kocht ik een steelstofzuiger 7000 Aqua series in Mediamarkt De Keyserlei Antwerpen en betaalde ik 549,99 euro. We zijn nu bijna 1 jaar later, en ik probeer al 6 maanden filters te bestellen. Het toestel geeft immers aan dat de filter moet worden vervangen. Eénmaal kreeg ik een mail dat het product opnieuw beschikbaar was, maar met 40 minuten tijd tussen het ontvangen van de mail en het openen ervan waren de filters opnieuw uitverkocht. Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend. De levensduur van mijn toestel is drastisch ingekort. Financieel heeft het mij pijn gedaan en jullie uiteraard weer een extra duit opgeleverd, want ik kocht op aanraden van jullie klantenservice een volledige uitbreidingsset aangezien daar een filter in zit. Ondertussen dient ook deze vervangen te worden. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 599,98 euro (549,99 + 49,99 reinigingsset) (exclusief verzendkosten) wordt geraamd. Het toestel stuur ik jullie met alle graagte terug, ik ga wel voor een merk dat wél tijdig filters kan opsturen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Michielsen Robbe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform