Terug

ONBEREIKBARE VERKOPER

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

J. S.

Naar: UNIQLO

19/02/2025

In februari 2025 via de webshop UNIQLO.EU een bestelling geplaatst en deze volledig betaald via PayPal. Volgens de verzendinformatie werd de bestelling op 10 februari 2025 via Bpost verstuurd. Ik begrijp dat er momenteel sociale onrust is bij de Belgische postdiensten, wat mogelijk leidt tot vertragingen. Echter, bijna tien dagen later werd geen levering uitgevoerd, noch aanpassing status verzending. Tot overmaat van ramp: onmogelijk te contacteren via e-mail. chatbox: enkel Engelstalige communicatie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform